Mitt liv del 1

Välkommen till min nya blogg! Här delar jag med mig av mina tankar och hur jag mår. Det kan vara ganska djupt ingående men jag vill dela med mig och kan finnas,eller finns säkert andra som känner lika som mig och det är bra och veta att man inte är ensam om saker och ting!
Vem är jag då/min bakgrund?  Jag har valt att vara anonym så ingen skall veta vem jag är i verkliga livet men bestämt mig för att ha en blogg där jag kan dela med mig av mina tankar/vad jag hamnar gå igenom.
Del 1 om mig/bakgrund

Jag lider av långvarig depression, ätstörning UNS,borderline och paniksyndrom (panikattacker och panikångest). Min bakgrund har varit väldigt tuff, jag blev misshandlad som barn,mobbad nästan hela mitt liv både fysiskt och psykiskt, mobbarna var upp till nästan 50 st. Dom hotade med att strypa mig,kallade mig en massa fula saker och spred en massa falska rykten åt mig åt hela stan. Nästan varje dag när jag gick eller cyklade hem från skolan så var jag i livsfara,en hel del mobbare följde mig hem så det var ingen trygghet alls och jag hade knappt några kompisar.
2008 blev jag våldtagen. Har gått ut grundskolan men har inte examen från någonstans pga min hårda kamp i livet.
Hade till en början en massa kompisar men plötsligt slutade en hel del ta kontakt med mig,var alltid jag som skulle ta kontakt med dem så jag tröttnade ju på det så efter det blev jag en ensamvarg. Livet blev väldigt tufft och jag hade ingen ork att leva längre då jag var så ensam, och så råkade jag säga att jag tänkt ta livet av mig och på underligt sätt så hamnade jag in på ungdomspsyk men det var "tillfällig kris" så jag var bara där en kort tid. Jag fick nytt hopp för livet men efter ett år rasade allt samman igen och jag försökte ta mitt livåterigen hamnade jag på psyk men denna gång på vuxenspyk. Då var jag inlagd för nästan ett helt år, 2009 fick jag diagnosen långvarig depression och nästa gång jag vart på psyk fick jag diagnosen paniksyndrom/panikångest.
För att inte göra inläggen så långa på en gång så delar jag upp och detta är del 1,håll utkik för del 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0